ЛИЧНИ
ПЛАН СТРУЧНОГ УСAВРШАВАЊА ЗА ШКОЛСКУ 2015/16. год.
Љиљана Пејчић, професора
разредне наставе у ОШ,,Јован Аранђеловић'' у Црвеној Реци
Ниво и врста образовања потребни за радно место
|
Наставник или професор разредне наставе
|
Знања и вештине потребни за обављање посла
|
Знања:
* Уже стручна
знања из области (развој говора, математички појмови итд.)
* Из педагогије и
психологије
* О различитим
методама, техникама и активностима
* О развојним
карактеристикама деце
* О техникама учења
* О основама програма
васпитно-образовног рада
* О планирању и
евидентирању рада
* О техникама
евалуације и самоевалуације
* О начинима сарадње
са породицом
* Информационе
технологије и њихова примена у настави
* Страни језик
* Познавање закона,
прописа, правних аката, процедура
Вештине:
* Тимски рад
* Комуникацијске
вештине
* Активно слушање
* Индивидуални,
групни, фронтални и рад у паровима – примена у раду са децом
* Израда средстава и
других материјала за рад
* Организација разних
активности – шта, како, кога позвати;
* Конструктивно
решавање конфликата
* Коришћење разних
техника (нпр. ликовних) у раду са децом – шта, који материјали
* Преношење знања деци
(подучавање)
* Самоевалуација
* Изражавање –
вербално, невербално (пантомима, глума)
* Моторичке, ликовне
/музичке вештине
* Отвореност ка
новом, односно за ново – за себе, за друге
* Емпатија
* Покретање, иницрање
и вођења различитих активности
* Сарадња са осталим
учесницима и сарадницима у образовно-васпитном процесу
|
Знања и вештине које планирам да развијем и унапредим
|
К4 – за комуникацију и сарадњу.
П2 – превенција дискриминације,
П3 – инклузија
П4 – комуникацијске вештине
|
Стручно
усавршавање ван установе
|
||||||||
Назив семинара
(каталошки број)
|
Компетенција
(К1,К2,К3,К)
|
Приоритет
|
Улога
|
Број бодова
|
||||
Семинар o начинима сарадње са установама из окружења и локалном
заједницом (комуникацијске вештине)
|
К4
|
П4
|
учесник
|
10
|
||||
Семинар о
инклузији деце и ученика из друштвено маргинализованих група и превенцији
дискриминације
|
-
|
П2, П3
|
учесник
|
10
|
||||
Трибине 2-3
|
-
|
П2, П3, П4
|
учесник
|
6
|
||||
Стручно
усавршавање у установи
|
||||||||
Активност у школи
|
Улога
|
Доказ
|
Број сати
|
|||||
1.Приказ рада
(басне) која је освојила другу награду на конкурсу ,,Радионица баснописаца''
Задужбине Доситеј Обрадовић (септембар)
|
аутор - презентер
|
басна,
фотографије, награде анкетни листићи, записник
|
8
|
|||||
2.Продајна изложба
ученичких радова у оквиру обележавања ,,Дечије недеље'' (октобар)
|
организатор
|
Фотографије,
записник, евалуациони листићи
|
6
|
|||||
3.Приказ
наученог на семинару (новембар)
|
аутор - презентер
|
Евалуациони
листићи, записник, презентација,
|
3
|
|||||
4.Приказ
странице на Фејсбуку ,,Дете је човек у оделу детета'' (децембар)
|
аутор - презентер
|
Записник, страница,
анкетни листићи
|
8
|
|||||
5.
Приказ странице на Фејсбуку ,,Рад у комбинованом одељењу'' (фебруар)
|
аутор - презентер
|
презентација,
фотографије, продукти, припрема, анкетни листићи, записник
|
8
|
|||||
6.Извођење
угледног часа света око нас / природе и друштва у комбинованом одељењу 2. и 4. разреда (март)
|
аутор - презентер
|
презентација,
фотографије, продукти, припрема, анкетни листићи, записник
|
8
|
|||||
7.Израда
и приказ 4. броја часописа ''Наша крила'' (април)
|
аутор - презентер
|
часопис,
записник, анкетни листићи
|
8
|
|||||
8.Продајна
ускршња изложба ученичких радова (април-мај)
|
организатор
|
Фотографије,
записник, евалуациони листићи
|
6
|
|||||
9.Присуство излагањима колега
|
учесник
|
записници,
фотографије
|
-
|
Нема коментара:
Постави коментар