Ниво и врста
образовања потребни за радно место
|
Наставник или професор разредне
наставе
|
Знања и вештине потребни за
обављање посла
|
Знања:
* Уже стручна знања из области (развој
говора, математички појмови итд.)
*
Из педагогије и психологије
*
О различитим методама, техникама и активностима
*
О развојним карактеристикама деце
*
О техникама учења
*
О основама програма васпитно-образовног рада
*
О планирању и евидентирању рада
*
О техникама евалуације и самоевалуације
*
О начинима сарадње са породицом
*
Информационе технологије и њихова примена у настави
*
Страни језик
*
Познавање закона, прописа, правних аката, процедура
Вештине:
* Тимски рад
*
Комуникацијске вештине
*
Активно слушање
*
Индивидуални, групни, фронтални и рад у паровима – примена у раду са децом
*
Израда средстава и других материјала за рад
*
Организација разних активности – шта, како, кога позвати;
*
Конструктивно решавање конфликата
*
Коришћење разних техника (нпр. ликовних) у раду са децом – шта, који
материјали
*
Преношење знања деци (подучавање)
*
Самоевалуација
* Изражавање – вербално, невербално
(пантомима, глума)
*
Моторичке, ликовне /музичке вештине
* Отвореност ка новом, односно за ново – за
себе, за друге
*
Емпатија
*
Покретање, иницрање и вођења различитих активности
*
Сарадња са осталим учесницима и сарадницима у образовно-васпитном процесу
|
Знања и вештине које планирам да
развијем и унапредим
|
-
Већа примена
образовних технологија у настави,
-
Прављење курса
за учење на даљину или блога,
-
Проширивање
знања о писању припреме за час,
-
Обогаћивање
часа одељенског старешине новим методама и облицима рада,
-
Да проширим
знање о вршњачком насиљу и начинима поступања када се оно деси.
|
Стручно усавршавање ван установе
|
|||||||
Назив семинара
(каталошки број)
|
Компетенција
(К1,К2,К3,К)
|
Приоритет
|
Улога
|
Број бодова
|
|||
1.Здрави
стилови живота – ''Одговорно живљење''
(860-444/2012
од 9.5.2012)
|
К3
|
5, 6
|
учесник
|
6
|
|||
2.Мултимедија
као покретач активног учења 2
(860-203/2012
од 9.5.2012)
|
К1
|
6, 8
|
учесник
|
16
|
|||
3.Добра
припрема за час – успешан час
(860-371/2012
од 9.5.2012)
|
К2
|
5, 6
|
учесник
|
24
|
|||
4.Водич за
час одељењског старешине
(860-32/2012)
|
К3,
|
6, 7
|
учесник
|
24
|
|||
5.Електронска
школа за почетнике – креирање курсева за учење на даљину путем интернета
(860-375/2012
од 9.5.2012)
|
К1
|
6, 8
|
учесник
|
24
|
|||
6.Подршка
тимовима за заштиту деце/ученика од насиља – транспарентно не против насиља
|
К3
|
1, 2
|
учесник
|
16
|
|||
7.
Планирање стручног усавршавања запослених у образовању и установе / школе
(860-798/2012
од 9.5.2012)
|
К1
|
4, 6
|
учесник
|
10
|
|||
Стручно усавршавање у установи
|
|||||||
Активност у школи
|
Улога
|
Доказ
|
Број сати
|
||||
1.Приказ
дидактичког материјала урађеног на семинару ''Мултимедија као покретач активног
учења 1 и 2''
|
презентер
|
презентације
на блогу записник Актива учитеља, анкетни листићи
|
5
|
||||
2.Приказ
наученог на семинару ''Добра припрема за час – успешан час''
|
презентер
|
Записник
Актива учитеља, евалуациони листићи
|
3
|
||||
3.Приказ
Мудла направљеног на семинару ''Електронска школа за почетнике''
|
презентер
|
записник
Актива учитеља,
мудл на
порталу Е-ПИСМЕН,
анкетни листићи
|
8
|
||||
4.Прављење,
вођење и приказ учитељског блога ''Дете је човек у оделу детета'' -
|
аутор -
презентер
|
блог,
записник Актива учитеља, анкетни листићи
|
8
|
||||
5.Извођење
угледног часа ''Врсте именица – градивне именице''
|
један од
аутора - презентер
|
презентација,
фотографије, продукти, припрема, анкетни листићи
|
6
|
||||
6. Израда
и приказ часописа ученика 2. и 4. разреда ''Наша крила''
|
аутор
|
часопис,
записник Актива учитеља, анкетни листићи
|
5
|
||||
7. Коаутор
дидактичког материјала ''Компарација придева''
|
коаутор
|
презентација,
записник
|
3
|
||||
8. Присуство Сусрету са песницима
|
учесник
|
фотографије, записник
|
1
|
||||
9.Уступање одељења и присуство јавном часу приправника учитеља
Угљеше Живковића
|
учесник
|
фотографије,
видео прича, записник
|
1
|
||||
10.
Присуство излагањима колега
|
учесник
|
записници,
фотографије
|
10
|
Нема коментара:
Постави коментар