Vaspitni problemi učenika i kako
ih prevazići
|
|
Vreme realizacije
|
27/28.
12. 2013.
|
Kompetencije i prioriteti
|
Kompetencija: K3
Prioriteti: 1
|
Način realizacije I sadržaj
seminara
|
Način realizacije: u
učionici
|
Sadržaj seminara:
Opšti ciljevi:
Osposobljavanje nastavnika za
metodički pristup rešavanju vaspitnih problema učenika. Povećanje motivacije
kod nastavnika za učestalijim i kvalitetnijim intervencijama koje bi
sprečavale razvoj nepoželjnih oblika ponašanja kod učenika
Specifični ciljevi:
Jačanje podrške za razvoj
stabilnog i integrisanog identiteta učenika; Rešavanje problema koje nose
razvojne faze u odrastanju učenika; Razvijanje samonadzora i samokontrole
zdravije životne adaptacije u njihovom ličnom stasavanju, ali i suočavanje sa
spoljnim uslovima; Razvijanje komunikacije između vršnjaka, roditelja i
nastavnika; Prevencija nasilja, zlostavljanja i zanemarivanja učenika;
Razvijanje motivacije za učenje
Sadržaj i aktivnosti:
1. Problemi vezani za školu,
porodicu, drugarstvo, odnos prema suprotnom polu (simpatije), lični izgled
(kompleksi) i druge vrste problema (strahovi, emocionalni, psihički i
socijalni poremećaju, agresija, zlostavljanje i zanemarivanje učenika,
učenici sa smetnjama u razvoju, droga, alkohol, pušenje, sekte, zdravstveni i
drugi problemi, ljubav, seks, poroci, novac, slobodno vreme – organizacija).
|
Mišljenje
o seminaru:
|
Voditelji: Slobodan Malušić
|
Seminar podstiče nastavnike da u daljem radu
češće i kvalitetnije intervenišu i rade na sprečavanju nepoželjnih oblika
ponašanja kod učenika.
|