НАСТАВА
Сматрам да добро познајем предмете које предајем , а и
ако у нечему нисам сигурна, консултујем колеге или литературу
|
||||||
Трудим се и најчешће успевам да саопштим циљеве јасно.
|
||||||
Организујем смислене активности које одговарају
постављеним циљевима.
|
||||||
Познајем способности својих ученика.
|
||||||
Трудим се да не правим материјалне грешке, али и ако их
направим, није ми проблем да признам и исправим их,
|
||||||
Мотивишем ученике одговарајућим активностима.
|
||||||
Адекватно употребљавам наставне материјале и дидактичка
средства.
|
||||||
Користим одговарајуће технике постављања питања.
|
||||||
Ученицима пружам могућност да одговоре на питања.
|
||||||
Ученицима дајем могућност да поставе питање.
|
||||||
Ученике подстичем на размишљање.
|
||||||
Стварам услове за активан рад свих ученика.
|
||||||
Омогућавам ученицима тимски рада и рад у пару.
|
||||||
Трудим се да олакшам
ученицима разумевање појмова.
|
||||||
Познајем и пошујем облике учења сваког ученика.
|
||||||
Дајем ученицима разумљива упутства за рад,
|
||||||
Упућујем ученике у коришћење додатне литературе
(интернет, енциклопедије...)
|
||||||
Приликом организовања активности поштујем индивидуалне
и групне потребе и предзнања ученика.
|
||||||
Најчешће остварујем постављене циљеве.
|
||||||
Реализујем часове додатне наставе,
|
||||||
часове допунске наставе,
|
||||||
ваннаставних активности,
|
||||||
час одељењског старешине.
|
ОРГАНИЗАЦИЈА РАДА У УЧИОНИЦИ
Пратим сва дешавања у учионици.
|
Трудим се да створим позитивну атмосферу за рад свих
ученика.
|
Најчешће одржавам пажњу интересовање свих ученика током
часа.
|
На одговарајући начин се трудим да решавам проблеме
свих ученика.
|
Према свим ученицима се односим једнако.
|
Користим различите изворе учења.
|
Организујем све активности (истраживачки пројекти,
ескурзије, посете које су у функцији наставе и учења).
|
Водим евиденцију
о сваком ученику.
|
Трудим се да моји
ученици поштују правила рада и понашања.
|
Успешно прелазим са једне активности на другу.
|
Увек по редоследу активности имам припремљен дидактички
материјал и одговарајућа наставна средства.
|
ОЦЕЊИВАЊЕ
Упознајем ученике са са стандардима оцењивања и праћења
рада
|
Користим диференциране тестове.
|
Редовно пратим напредовање сваког ученика
|
Ученике правовремено обавештавам о постигнућима.
|
Водим евиденцију
о постигнућима сваког ученика.
|
На основу постигнутих резултата ученика и мишљења
ученика о својим постигнућима (портфолио) предузимам одговарајуће кораке у
циљу побољшања наставе и учења.
|
МЕЂУЉУДСКИ ОДНОСИ
Подстичем ученике да се међусобно уважавају.
|
Успешно комуницирам и одржавам добре односе са већином
из групе:
|
-колегама
|
-ученицима
|
-осталим особљем
|
-родитељима
|
Нудим подршку и савете другима (директору, колегама, ученицима,
родитељима, стручној служби...)
|
Прихватам подршку и савете других (директора, колега,
ученика, родитеља, стручних служби...)
|
Сматрам да сам добар сарадник у тимском раду.
|
Поседујем способност емпатије.
|
Нема коментара:
Постави коментар