Љиљана Пејчић,
професора разредне наставе у ОШ,,Јован Аранђеловић'' у Црвеној Реци
Ниво и врста образовања потребни за радно место
|
Наставник или професор разредне наставе
|
Знања и вештине потребни за обављање посла
|
Знања:
* Уже стручна
знања из области (развој говора, математички појмови итд.)
* Из педагогије и
психологије
* О различитим
методама, техникама и активностима
* О развојним
карактеристикама деце
* О техникама учења
* О основама програма
васпитно-образовног рада
* О планирању и
евидентирању рада
* О техникама
евалуације и самоевалуације
* О начинима сарадње
са породицом
* Информационе
технологије и њихова примена у настави
* Страни језик
* Познавање закона,
прописа, правних аката, процедура
Вештине:
* Тимски рад
* Комуникацијске
вештине
* Активно слушање
* Индивидуални,
групни, фронтални и рад у паровима – примена у раду са децом
* Израда средстава и
других материјала за рад
* Организација разних
активности – шта, како, кога позвати;
* Конструктивно
решавање конфликата
* Коришћење разних
техника (нпр. ликовних) у раду са децом – шта, који материјали
* Преношење знања деци
(подучавање)
* Самоевалуација
* Изражавање –
вербално, невербално (пантомима, глума)
* Моторичке, ликовне
/музичке вештине
* Отвореност ка
новом, односно за ново – за себе, за друге
* Емпатија
* Покретање, иницрање
и вођења различитих активности
* Сарадња са осталим
учесницима и сарадницима у образовно-васпитном процесу
|
Знања и вештине које планирам да развијем и унапредим
|
К4 – за комуникацију и сарадњу.
П2 – превенција дискриминације,
П3 – инклузија
П4 – комуникацијске вештине
|
Стручно
усавршавање ван установе
|
||||||||
Назив семинара
(каталошки број)
|
Компетенција
(К1,К2,К3,К)
|
Приоритет
|
Улога
|
Број бодова
|
||||
Семинар o начинима сарадње са установама из окружења и локалном
заједницом (комуникацијске вештине)
|
К4
|
П4
|
учесник
|
10
|
||||
Семинар о
инклузији деце и ученика из друштвено маргинализованих група и превенцији
дискриминације
|
-
|
П2, П3
|
учесник
|
10
|
||||
Трибине 2-3
|
-
|
П2, П3, П4
|
учесник
|
6
|
||||
Стручно
усавршавање у установи
|
||||||||
Активност у школи
|
Улога
|
Доказ
|
Број сати
|
|||||
1. Извођење
угледног часа математике у комбинованом одељењу 2. и 4. разреда (октобар)
|
аутор - презентер
|
презентација,
фотографије, продукти, припрема, анкетни листићи, записник
|
8
|
|||||
2. Приказ
наученог на семинару (новембар)
|
аутор - презентер
|
Евалуациони
листићи, записник, продукти,
|
3
|
|||||
3. Приказ
урађених наставних листића у 2 и 3 нивоа тежине за српски језик од 1. до 4. разреда (децембар)
|
аутор - презентер
|
Записник , листићи објављени на блогу
анкетни листићи
|
8
|
|||||
4. Извођење
угледног часа српског језика у
комбинованом одељењу 2. и 4. разреда (фебруар)
|
аутор - презентер
|
презентација,
фотографије, продукти, припрема, анкетни листићи, записник
|
8
|
|||||
5. Извођење
угледног часа света око нас / природе и друштва у комбинованом одељењу 2. и 4. разреда (март)
|
аутор - презентер
|
презентација,
фотографије, продукти, припрема, анкетни листићи, записник
|
8
|
|||||
6. Израда
и приказ часописа ученика 2. и 4. разреда ''Наша крила'' (април)
|
аутор - презентер
|
часопис, записник , анкетни листићи
|
8
|
|||||
7. . Присуство
излагањима осталих колега
|
учесник
|
записници,
фотографије
|
-
|
|||||