expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

среда, 15. мај 2024.

* Настављамо сарадњу са часописом ,,Просветни преглед''

     Активна сарадња са часописом ,,Просветни преглед'' започела је 2018. године захваљујући дивној Весни која ме је контактирала. Хвала јој неизмерно на томе. Ја се, вероватно, не бих сама осмелила да иницирам такав вид сарадње. Како било, захваљујући мојој (сада слободно могу тако рећи) Весни чуло се за нашу малу школу ОШ ,,Јован Аранђеловић'' у Црвеној Реци. Срећна сам,  јер је то школа у којој сам ја научила прва слова код учитеља Томислава Поповића. Касније сам се запослила и седела у канцеларији са мојим некадашњим наставницима. 

       Моји чланци се периодично објављују у ,,Просветном прегледу'' и даље. Моја Весна је морала у пензију, али наставила сам сарадњу са мојом Соњом. Неки радови су постављени и на мојим блоговима.  Данас сам одлучила да сумирам резултате и сакупим све објављене радове. 


Кликом на линкове испод улазите у преглед

 ПРВА ГРУПА РАДОВА 

ДРУГА ГРУПА РАДОВА

ТРЕЋА ГРУПА РАДОВА

ЧЕТВРТА ГРУПА РАДОВА

НОВИ РАД

ПЕТА ГРУПА РАДОВА


Наше слагалице - дечја права

Полигон спретности
Припрема за рад са учеником по ИОП-у

Младе колеге
Реците роди да је увек у моди
Игре меморије 

Учење кроз игру

Секција
Радионица
Домаће животиње (Тимски рад са колегиницом Иваном Крстић)

Младе колеге

Дивље животиње, сличности и разлике међу животињама (Тимски рад са колегиницом Иваном Крстић)




И ТАКО, 65 РАДОВА!   НАСТАВИЋЕ СЕ...


Нема коментара:

Постави коментар